Přestupná/konečná 2

Ústav marketingových komunikací, Komunikační agentura 2008/2009 = Department of Marketing Communications, Communication Agency 2008/2009
[texty Jana Janíková ... et al.]
Cover: Přestupná/konečná 2 (Click to show detail of the cover)

Vydáno za účelem prezentace Ústavu marketingových komunikací a studentských projektů Komunikační agentury 2008/2009, Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve ZlíněNázev z obálky1400 výt.
Souběžný anglický text
  • KnihyKnihy  Naučná literatura Naučná literatura
  • Štítek na hřbetě dokumentu:
    378 PŘESTUPNÁ/KONEČNÁ
  • Žádejte v Informačním a referenčním centru (4. podlaží, východní část), kde je dokument v regionálním fondu ve skupině 378
  • V Ústřední knihovně najdete v regále H19/03
  • Podrobné informace o uložení najdete v tabulce exemplářů.

Stitek debug: rec_kindedId=476958 rec_id=d5bc09f0-0707-43df-ab1d-cb89e7335f96 fond=1 upresneni_fondu=1N typ_zahlavi=113 zahlavi=Přestupná/konečná exemplare= cp=378 PŘESTUPNÁ/KONEČNÁ sz=378 prvpis=378 je_irc jen_irc je_nauc jeden_szex psz ex_ts ~N~ ex_lok ~4SSR~ ex_sz ~378~ ex_stat ~7~ ex_kat ~P~ p80 378 p1052 378 psz 378 pud 1N DEF_STITEK.ZOB_ZAHLAVI.1.N..IRC.4SSR regal_od.378

Favourites