Brand management in the fast food industry: a cultural perspective of the branding strategies of firms, and the behaviour of consumers in the Czech Republic and Ghana


Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----cam-a22------a-4500
1 kpw01494554
3 CZ-ZlKKF
5 20121006113659.0
7 ta
8 120903s2012 xr a|||f|m||||000|0|eng||
15 ## $a cnb002395419
20 ## $a 978-80-7454-195-7 (brož.)
40 ## $a BOA001 $b cze
41 0# $a eng $b cze
43 ## $a e-xr--- $a f-gh---
44 ## $a xr
72 #7 $a 640.4 $x Hotelnictví. Stravování $2 Konspekt $9 19
80 ## $a 640.433 $2 MRF
80 ## $a 316.72/.75 $2 MRF
80 ## $a 658.626 $2 MRF
80 ## $a 005:658.626 $2 MRF
80 ## $a 366.1 $2 MRF
80 ## $a 658.8:005 $2 MRF
80 ## $a (043.3) $2 MRF
80 ## $a (048.3) $2 MRF
100 1# $a Asamoah, Emmanuel Selase $7 mzk2012698598 $4 dis
245 10 $a Brand management in the fast food industry: a cultural perspective of the branding strategies of firms, and the behaviour of consumers in the Czech Republic and Ghana = $b Brand management v průmyslu rychlého občerstvení: kulturní perspetiva brandingových strategií firem a chování spotřebitelů v České republice a Ghaně : doctoral thesis summary / $c author Emmanuel Selase Asamoah
246 31 $a Brand management v průmyslu rychlého občerstvení: kulturní perspektiva brandingových strategií firem a chování spotřebitelů v České republice a Ghaně
260 ## $a Zlín : $b Tomas Bata University, $c 2012
300 ## $a 40 s. : $b il. ; $c 21 cm
490 1# $a Doctoral thesis summary
500 ## $a "Study programme P 6208 Economics and Management"
500 ## $a 30 výt.
502 ## $a Teze disertační práce (Ph.D.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2012
504 ## $a Obsahuje bibliografie
546 ## $a České resumé
651 #7 $a Ghana $7 ge129188 $2 czenas
653 0# $a rychloobslužné restaurace
653 0# $a kulturní aspekty
653 0# $a obchodní značky
653 0# $a řízení značky
653 0# $a spotřebitelské chování
653 0# $a marketingový management
655 #7 $a disertace $7 fd132024 $2 czenas
655 #7 $a teze $7 fd133701 $2 czenas
710 2# $a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. $b Fakulta managementu a ekonomiky $7 kn20010709196
810 0# $a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. $t Teze disertační práce
901 $f [1st ed.] $o 20120918
910 ## $a ZLG001
984 $a Zlín (Česko)
1052 $a 659
1198 $c rp
1198 $c zp
1500 $2 0121005104252.0
996 $b 377700533085 $1 659 $l Ústřední knihovna $n 0 $r 4SPV povinný výtisk MON $e ZLG001 $3 11.9.2012 $4 P $5 50.00 $6 pv188/2012 $7 N $9 7 $8 P $0 853474 $a 0 $s P
980 $f 50.00 $d 11.9.2012 $j Univerzita Tomáše Bati ve Zlín $w pv188/2012 $v P $l 4SPV $1 659 $c 853474 $r 2012 $x 7 $t N $n P $b 377700533085
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover