Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----cam-a22------a-4500 | |
1 | kpw01512318 | |
3 | CZ PrNK | |
5 | 20140502151945.4 | |
7 | ta | |
8 | 140318s2013----xr a|||e||||||001 0|cze|| | |
15 | ## | $a cnb002574365 |
20 | ## | $a 978-80-210-6646-5 (brož.) |
40 | ## | $a OLA001 $b cze |
41 | 0# | $a cze $b cze $b eng |
44 | ## | $a xr |
72 | #7 | $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 37.043.2 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.04 $2 MRF |
80 | ## | $a 376 $2 MRF |
80 | ## | $a 373.3 $2 MRF |
80 | ## | $a (048.8:082) $2 MRF |
100 | 1# | $a Bartoňová, Miroslava, $d 1965- $7 mzk2004148531 $4 aut |
245 | 10 | $a Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy = $b Specific features in teaching pupils with special educational needs in an inclusive learning environment in primary schools / $c Miroslava Bartoňová, Marie Vítková et al. |
246 | 31 | $a Specific features in teaching pupils with special educational needs in an inclusive learning environment in primary schools / |
250 | ## | $a 1. vyd. |
260 | ## | $a Brno : $b Masarykova univerzita, $c 2013 |
300 | ## | $a 257 s. : $b il. ; $c 21 cm |
500 | ## | $a 200 výt. |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky |
546 | ## | $a Česká a anglická resumé |
650 | 07 | $a integrovaná výchova a vzdělávání $7 ph121132 $2 czenas |
650 | 07 | $a speciální vzdělávací potřeby $7 ph754025 $2 czenas |
650 | 07 | $a speciální pedagogika $7 ph116230 $2 czenas |
650 | 07 | $a základní školy $7 ph116795 $2 czenas |
650 | 09 | $a integrated education $2 eczenas |
650 | 09 | $a special educational needs $2 eczenas |
650 | 09 | $a special education $2 eczenas |
650 | 09 | $a elementary schools $2 eczenas |
655 | #7 | $a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas |
655 | #9 | $a collective monographs $2 eczenas |
700 | 1# | $a Vítková, Marie, $d 1947- $7 xx0001379 $4 aut |
901 | $b 9788021066465 $f 1. vyd. $o 20140401 | |
910 | ## | $a ZLG001 |
1052 | $a 376 | |
1091 | $b Inkluzivní vzdělávání se označuje jako široké spektrum strategií, aktivit a procesů, které se snaží realizovat právo na kvalitní, užitečné a adekvátní vzdělávání jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami. Inkluzivní vzdělávací systém znamená trvalý proces změn pro školu hlavního vzdělávacího proudu, a to v organizaci školy, v používání metod a didaktického konceptu, ve skladbě učitelského sboru, kdy speciální pedagogové a asistenti pedagoga vytvářejí se stávajícími učiteli jeden tým a jsou pevnou součástí školy. Přínos této publikace je v jejím širokém využití u učitelů základních škol hlavního vzdělávacího proudu, kteří se dnes již běžně s okruhem žáků se speciálními vzdělávacími potřebami setkávají. | |
996 | $b 377700555009 $1 376 $l Ústřední knihovna $n 34 $r 4DNL naučná dospělí $e ZLG001 $3 10.3.2014 $4 N $5 40.00 $6 9929/0059/14 $7 N $9 7 $8 A $0 875381 $a 0 $s A | |
980 | $f 40.00 $d 10.3.2014 $j Masarykova umiverzita Rektorát $w 9929/0059/14 $v A $l 4DNL $1 376 $c 875381 $r 2014 $x 7 $t N $n N $b 377700555009 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}