Učit se být učitelem


Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----cam-a22------i-4500
1 kpw01557856
3 CZ PrNK
5 20170406143919.5
7 ta
8 161011s2016----xr ||||f||||||001 0|cze||
15 ## $a cnb002840254
20 ## $a 978-80-246-3465-4 $q (brožováno)
40 ## $a ABA001 $b cze $d OLA001 $e rda
41 0# $a cze $b eng $b fre
44 ## $a xr
72 #7 $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
80 ## $a 37.091.12 $2 MRF
80 ## $a 377.8 $2 MRF
80 ## $a 377 $2 MRF
80 ## $a 378.14 $2 MRF
80 ## $a 37.091.12-027.22 $2 MRF
80 ## $a (048.8:082) $2 MRF
245 00 $a Učit se být učitelem : $b k vybraným problémům učitelského vzdělávání / $c Martin Strouhal (ed.)
250 ## $a První vydání
264 #1 $a Praha : $b Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, $c 2016
300 ## $a 170 stran ; $c 21 cm
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
504 ## $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
546 ## $a Anglické a francouzské resumé
650 07 $a učitelská profese $7 ph126981 $2 czenas
650 07 $a vzdělávání učitelů $7 ph158324 $2 czenas
650 07 $a profesní příprava $7 ph134694 $2 czenas
650 07 $a vysokoškolské studium $7 ph127279 $2 czenas
650 07 $a pedagogická praxe $7 ph124011 $2 czenas
650 09 $a teacher career $2 eczenas
650 09 $a teacher education $2 eczenas
650 09 $a professional training $2 eczenas
650 09 $a college study $2 eczenas
650 09 $a practice teaching $2 eczenas
655 #7 $a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas
655 #9 $a collective monographs $2 eczenas
700 1# $a Strouhal, Martin $7 xx0134082 $4 edt
901 $b 9788024634654 $f 1. vydání $o 20170301
910 ## $a ZLG001
1052 $a 371
1091 $b Cílem knihy je přispět k diskusi o žádoucí podobě učitelského vzdělání. Kniha představuje texty autorů, kteří se dlouhodobě zabývají otázkami učitelské profese a učitelského vzdělávání v kontextu filosofie a sociologie výchovy, vysokoškolské didaktiky, osobnostně sociálního rozvoje i samotné pedeutologie. V pluralitě uvedených perspektiv autoři diskutují o následujících tematických okruzích: důsledky absence ideje vzdělanosti pro univerzitní provoz a učitelskou přípravu; význam filosofického vzdělání budoucích učitelů; vztah akademického a kompetenčního diskursu a problematické důsledky procesu masifikace vzdělávání a neoliberální rétoriky; různé podoby vztahu mezi teorií a praxí v kontextu vyučování pedagogiky a psychologie na fakultách připravujících budoucí učitele; perspektivy vysokoškolské didaktiky; problematika profesních kompetencí vzdělavatelů budoucích učitelů s využitím konceptu „učitele v roli modelu“.
996 $b 377700590507 $1 371 $l Ústřední knihovna $n 14 $r 4DNL naučná dospělí $e ZLG001 $3 9.3.2017 $4 N $5 220.00 $6 1710005695 $7 N $9 7 $8 A $0 910868 $a 0 $s A
980 $f 220.00 $d 9.3.2017 $j KOSMAS s.r.o. $w 1710005695 $v A $l 4DNL $1 371 $c 910868 $r 2017 $x 7 $t N $n N $b 377700590507
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover