Učit se být učitelem
Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----cam-a22------i-4500 | |
1 | kpw01557856 | |
3 | CZ PrNK | |
5 | 20170406143919.5 | |
7 | ta | |
8 | 161011s2016----xr ||||f||||||001 0|cze|| | |
15 | ## | $a cnb002840254 |
20 | ## | $a 978-80-246-3465-4 $q (brožováno) |
40 | ## | $a ABA001 $b cze $d OLA001 $e rda |
41 | 0# | $a cze $b eng $b fre |
44 | ## | $a xr |
72 | #7 | $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 |
80 | ## | $a 37.091.12 $2 MRF |
80 | ## | $a 377.8 $2 MRF |
80 | ## | $a 377 $2 MRF |
80 | ## | $a 378.14 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.091.12-027.22 $2 MRF |
80 | ## | $a (048.8:082) $2 MRF |
245 | 00 | $a Učit se být učitelem : $b k vybraným problémům učitelského vzdělávání / $c Martin Strouhal (ed.) |
250 | ## | $a První vydání |
264 | #1 | $a Praha : $b Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, $c 2016 |
300 | ## | $a 170 stran ; $c 21 cm |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky |
546 | ## | $a Anglické a francouzské resumé |
650 | 07 | $a učitelská profese $7 ph126981 $2 czenas |
650 | 07 | $a vzdělávání učitelů $7 ph158324 $2 czenas |
650 | 07 | $a profesní příprava $7 ph134694 $2 czenas |
650 | 07 | $a vysokoškolské studium $7 ph127279 $2 czenas |
650 | 07 | $a pedagogická praxe $7 ph124011 $2 czenas |
650 | 09 | $a teacher career $2 eczenas |
650 | 09 | $a teacher education $2 eczenas |
650 | 09 | $a professional training $2 eczenas |
650 | 09 | $a college study $2 eczenas |
650 | 09 | $a practice teaching $2 eczenas |
655 | #7 | $a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas |
655 | #9 | $a collective monographs $2 eczenas |
700 | 1# | $a Strouhal, Martin $7 xx0134082 $4 edt |
901 | $b 9788024634654 $f 1. vydání $o 20170301 | |
910 | ## | $a ZLG001 |
1052 | $a 371 | |
1091 | $b Cílem knihy je přispět k diskusi o žádoucí podobě učitelského vzdělání. Kniha představuje texty autorů, kteří se dlouhodobě zabývají otázkami učitelské profese a učitelského vzdělávání v kontextu filosofie a sociologie výchovy, vysokoškolské didaktiky, osobnostně sociálního rozvoje i samotné pedeutologie. V pluralitě uvedených perspektiv autoři diskutují o následujících tematických okruzích: důsledky absence ideje vzdělanosti pro univerzitní provoz a učitelskou přípravu; význam filosofického vzdělání budoucích učitelů; vztah akademického a kompetenčního diskursu a problematické důsledky procesu masifikace vzdělávání a neoliberální rétoriky; různé podoby vztahu mezi teorií a praxí v kontextu vyučování pedagogiky a psychologie na fakultách připravujících budoucí učitele; perspektivy vysokoškolské didaktiky; problematika profesních kompetencí vzdělavatelů budoucích učitelů s využitím konceptu „učitele v roli modelu“. | |
996 | $b 377700590507 $1 371 $l Ústřední knihovna $n 14 $r 4DNL naučná dospělí $e ZLG001 $3 9.3.2017 $4 N $5 220.00 $6 1710005695 $7 N $9 7 $8 A $0 910868 $a 0 $s A | |
980 | $f 220.00 $d 9.3.2017 $j KOSMAS s.r.o. $w 1710005695 $v A $l 4DNL $1 371 $c 910868 $r 2017 $x 7 $t N $n N $b 377700590507 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}