Vzdělávání zaměřené na studenta


Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----cam-a22------i-4500
1 kpw01560232
3 CZ PrNK
5 20170626100735.1
7 ta
8 170221s2016----xr ||||f||||||000 0|cze||
15 ## $a cnb002881490
20 ## $a 978-80-7465-249-3 $q (brožováno)
40 ## $a ABA001 $b cze $e rda
41 0# $a cze $b cze $b eng
44 ## $a xr
72 #7 $a 159.92 $x Vývojová psychologie. Individuální psychologie $2 Konspekt $9 17
80 ## $a 159.9.019:165.742 $2 MRF
80 ## $a 159.923.01 $2 MRF
80 ## $a 37.017.92 $2 MRF
80 ## $a 37.011.3-052 $2 MRF
80 ## $a 159.923.5 $2 MRF
80 ## $a (048.8) $2 MRF
100 1# $a Mikoška, Petr $7 jo2014806124 $4 aut
245 10 $a Vzdělávání zaměřené na studenta / $c Petr Mikoška
264 #1 $a Červený Kostelec : $b Pavel Mervart, $c 2016
300 ## $a 186 stran ; $c 21 cm
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
504 ## $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
546 ## $a České a anglické resumé
650 07 $a humanistická psychologie $7 ph114729 $2 czenas
650 07 $a teorie osobnosti $7 ph137918 $2 czenas
650 07 $a humanistická pedagogika $7 ph137810 $2 czenas
650 07 $a studenti $7 ph126162 $2 czenas
650 07 $a rozvoj osobnosti $7 ph194683 $2 czenas
650 09 $a humanistic psychology $2 eczenas
650 09 $a personality theory $2 eczenas
650 09 $a humanistic education $2 eczenas
650 09 $a students $2 eczenas
650 09 $a personality development $2 eczenas
655 #7 $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
655 #9 $a monographs $2 eczenas
901 $b 9788074652493 $f [1. vydání] $o 20170504
910 ## $a ZLG001
1052 $a 159.9
1091 $b Vzdělávání zaměřené na studenta je důsledným přenesením principů psychologické teorie C. R. Rogerse do oblasti pedagogiky. Ústředním tématem vzdělávání zaměřeného na studenta jsou určité kvality vztahu mezi pedagogem a studentem a jejich dopad na komplexní rozvoj studentovy osobnosti, jeho sebepojetí, studijní výkonnost, sociální kompetence, morální autonomii, kritické myšlení, motivaci vzdělávat se apod. V perspektivě této moderní koncepce a poznatků aktuálních empirických studií jsou rovněž diskutovány nedostatky tradiční vzdělávací praxe, emocionální a postojové aspekty vyučovacího procesu, role pedagoga ve třídě a důsledky autoritářského, nebo naopak empatického přístupu ke studentovi či nedůsledné zavádění empirických poznatků do vzdělávací praxe.
996 $b 377700593411 $1 159.9 $l Ústřední knihovna $n 3 $r 4DNL naučná dospělí $e ZLG001 $3 19.5.2017 $4 N $5 199.00 $6 1710012952 $7 N $9 7 $8 A $0 913772 $a 0 $s A
980 $f 199.00 $d 19.5.2017 $j KOSMAS s.r.o. $w 1710012952 $v A $l 4DNL $1 159.9 $c 913772 $r 2017 $x 7 $t N $n N $b 377700593411
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover