Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----cam-a22------i-4500 | |
1 | kpw01560232 | |
3 | CZ PrNK | |
5 | 20170626100735.1 | |
7 | ta | |
8 | 170221s2016----xr ||||f||||||000 0|cze|| | |
15 | ## | $a cnb002881490 |
20 | ## | $a 978-80-7465-249-3 $q (brožováno) |
40 | ## | $a ABA001 $b cze $e rda |
41 | 0# | $a cze $b cze $b eng |
44 | ## | $a xr |
72 | #7 | $a 159.92 $x Vývojová psychologie. Individuální psychologie $2 Konspekt $9 17 |
80 | ## | $a 159.9.019:165.742 $2 MRF |
80 | ## | $a 159.923.01 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.017.92 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.011.3-052 $2 MRF |
80 | ## | $a 159.923.5 $2 MRF |
80 | ## | $a (048.8) $2 MRF |
100 | 1# | $a Mikoška, Petr $7 jo2014806124 $4 aut |
245 | 10 | $a Vzdělávání zaměřené na studenta / $c Petr Mikoška |
264 | #1 | $a Červený Kostelec : $b Pavel Mervart, $c 2016 |
300 | ## | $a 186 stran ; $c 21 cm |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy |
546 | ## | $a České a anglické resumé |
650 | 07 | $a humanistická psychologie $7 ph114729 $2 czenas |
650 | 07 | $a teorie osobnosti $7 ph137918 $2 czenas |
650 | 07 | $a humanistická pedagogika $7 ph137810 $2 czenas |
650 | 07 | $a studenti $7 ph126162 $2 czenas |
650 | 07 | $a rozvoj osobnosti $7 ph194683 $2 czenas |
650 | 09 | $a humanistic psychology $2 eczenas |
650 | 09 | $a personality theory $2 eczenas |
650 | 09 | $a humanistic education $2 eczenas |
650 | 09 | $a students $2 eczenas |
650 | 09 | $a personality development $2 eczenas |
655 | #7 | $a monografie $7 fd132842 $2 czenas |
655 | #9 | $a monographs $2 eczenas |
901 | $b 9788074652493 $f [1. vydání] $o 20170504 | |
910 | ## | $a ZLG001 |
1052 | $a 159.9 | |
1091 | $b Vzdělávání zaměřené na studenta je důsledným přenesením principů psychologické teorie C. R. Rogerse do oblasti pedagogiky. Ústředním tématem vzdělávání zaměřeného na studenta jsou určité kvality vztahu mezi pedagogem a studentem a jejich dopad na komplexní rozvoj studentovy osobnosti, jeho sebepojetí, studijní výkonnost, sociální kompetence, morální autonomii, kritické myšlení, motivaci vzdělávat se apod. V perspektivě této moderní koncepce a poznatků aktuálních empirických studií jsou rovněž diskutovány nedostatky tradiční vzdělávací praxe, emocionální a postojové aspekty vyučovacího procesu, role pedagoga ve třídě a důsledky autoritářského, nebo naopak empatického přístupu ke studentovi či nedůsledné zavádění empirických poznatků do vzdělávací praxe. | |
996 | $b 377700593411 $1 159.9 $l Ústřední knihovna $n 3 $r 4DNL naučná dospělí $e ZLG001 $3 19.5.2017 $4 N $5 199.00 $6 1710012952 $7 N $9 7 $8 A $0 913772 $a 0 $s A | |
980 | $f 199.00 $d 19.5.2017 $j KOSMAS s.r.o. $w 1710012952 $v A $l 4DNL $1 159.9 $c 913772 $r 2017 $x 7 $t N $n N $b 377700593411 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}