Základy marketingu


Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----cam-a22------i-4500
1 kpw01753283
3 CZ PrNK
5 20180424104439.7
7 ta
8 180129s2018----xr a|||f||||||000|0|cze|d
15 ## $a cnb002962423
20 ## $a 978-80-247-5869-5 $q (brožováno) : $c Kč 298,00
35 ## $a (OCoLC)1028226289
40 ## $a KLG001 $b cze $d BOA001 $e rda
41 0# $a cze
44 ## $a xr
72 #7 $a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4
80 ## $a 658.8 $2 MRF
80 ## $a (048.8:082) $2 MRF
100 1# $a Karlíček, Miroslav, $d 1979- $7 vse2010558291 $4 aut
245 10 $a Základy marketingu / $c Miroslav Karlíček a kolektiv
250 ## $a 2., přepracované a rozšířené vydání
264 #1 $a Praha : $b Grada, $c 2018
300 ## $a 285 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
504 ## $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
650 07 $a marketing $7 ph115227 $2 czenas
650 09 $a marketing $2 eczenas
655 #7 $a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas
655 #9 $a collective monographs $2 eczenas
901 $b 9788024758695 $f 2., přepracované a rozšířené vydání $o 20180213
910 ## $a ZLG001
1052 $a 658
1091 $b Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost.
996 $b 377700603545 $1 658 $l Ústřední knihovna $n 22 $r 4DNL naučná dospělí $e ZLG001 $3 27.3.2018 $4 N $5 298.00 $6 FO:1809565 $7 N $9 7 $8 A $0 923806 $a 0 $s A
980 $f 298.00 $d 27.3.2018 $j Grada $w FO:1809565 $v A $l 4DNL $1 658 $c 923806 $r 2018 $x 7 $t N $n N $b 377700603545
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover