Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----cam-a22------i-4500 | |
1 | kpw01782629 | |
3 | CZ PrNK | |
5 | 20190405135534.7 | |
7 | ta | |
8 | 181213s2018----xr a|||f||||||000|0|cze|| | |
15 | ## | $a cnb003056667 |
20 | ## | $a 978-80-246-4031-0 $q (brožováno) |
35 | ## | $a (OCoLC)1085401411 |
40 | ## | $a ABA001 $b cze $e rda |
41 | 0# | $a cze $b eng |
44 | ## | $a xr |
72 | #7 | $a 159.93/.94 $x Senzorické a motorické funkce. Emoce. Vůle $2 Konspekt $9 17 |
80 | ## | $a 159.942.52 $2 MRF |
80 | ## | $a 78.071.1/.2 $2 MRF |
80 | ## | $a (048.8) $2 MRF |
100 | 1# | $a Stevanović, Ena $7 jo20181018661 $4 aut |
245 | 10 | $a Tréma u hudebníků a její prevence ve vzdělávacím systému / $c Ena Stevanović |
250 | ## | $a Vydání první |
264 | #1 | $a Praha : $b Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, $c 2018 |
300 | ## | $a 197 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy |
546 | ## | $a Anglické resumé |
650 | 07 | $a tréma $7 ph126781 $2 czenas |
650 | 07 | $a hudebníci $7 ph117204 $2 czenas |
655 | #7 | $a monografie $7 fd132842 $2 czenas |
901 | $b 9788024640310 $f 1. vydání $o 20181207 | |
910 | ## | $a ZLG001 |
1052 | $a 159.9 | |
1091 | $b Tréma je vážným problémem mnoha studentů hudby a profesionálních hudebníků, který může způsobit závažné poškození výkonu a vyvolat utrpení a stres. Faktory, které se vzájemně ovlivňují a určují intenzitu působení trémy na výkon, jsou: sebehodnocení, vnímaná sebeúčinnost, úroveň připravenosti repertoáru a výkonné zkušenosti. Monografie objasňuje problematiku trémy ve variabilitě jejích projevů; popisuje její psychologické, sociální a vzdělávací určující činitele a poskytuje analýzu metod prevence trémy ve vzdělávacím systému. Cílem výzkumné části bylo prozkoumat, zda sebeúčinnost a sebehodnocení mohou být prediktory trémy u studentů hudby, kteří pocházejí ze tří odlišných vzdělávacích systémů, a stanovit eventuální rozdíly mezi nimi; dále pak získat hlubší informace o příčinách této souvztažnosti a zjistit, jestli případné rozdíly můžeme přičíst různorodým vzdělávacím zkušenostem studentů. Zároveň je provedena analýza implikací této studie pro učitele a studenty v oblasti instrumentálního vzdělávání. | |
996 | $b 377700615157 $1 159.9 $l Ústřední knihovna $n 4 $r 4DNL naučná dospělí $e ZLG001 $3 20.2.2019 $4 N $5 250.00 $6 191300001 $7 N $9 7 $8 A $0 935418 $a 0 $s A | |
980 | $f 250.00 $d 20.2.2019 $j knihkupectví BETA Dobrovský - $w 191300001 $v A $l 4DNL $1 159.9 $c 935418 $r 2019 $x 7 $t N $n N $b 377700615157 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}