Tréma u hudebníků a její prevence ve vzdělávacím systému


Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----cam-a22------i-4500
1 kpw01782629
3 CZ PrNK
5 20190405135534.7
7 ta
8 181213s2018----xr a|||f||||||000|0|cze||
15 ## $a cnb003056667
20 ## $a 978-80-246-4031-0 $q (brožováno)
35 ## $a (OCoLC)1085401411
40 ## $a ABA001 $b cze $e rda
41 0# $a cze $b eng
44 ## $a xr
72 #7 $a 159.93/.94 $x Senzorické a motorické funkce. Emoce. Vůle $2 Konspekt $9 17
80 ## $a 159.942.52 $2 MRF
80 ## $a 78.071.1/.2 $2 MRF
80 ## $a (048.8) $2 MRF
100 1# $a Stevanović, Ena $7 jo20181018661 $4 aut
245 10 $a Tréma u hudebníků a její prevence ve vzdělávacím systému / $c Ena Stevanović
250 ## $a Vydání první
264 #1 $a Praha : $b Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, $c 2018
300 ## $a 197 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
504 ## $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
546 ## $a Anglické resumé
650 07 $a tréma $7 ph126781 $2 czenas
650 07 $a hudebníci $7 ph117204 $2 czenas
655 #7 $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
901 $b 9788024640310 $f 1. vydání $o 20181207
910 ## $a ZLG001
1052 $a 159.9
1091 $b Tréma je vážným problémem mnoha studentů hudby a profesionálních hudebníků, který může způsobit závažné poškození výkonu a vyvolat utrpení a stres. Faktory, které se vzájemně ovlivňují a určují intenzitu působení trémy na výkon, jsou: sebehodnocení, vnímaná sebeúčinnost, úroveň připravenosti repertoáru a výkonné zkušenosti. Monografie objasňuje problematiku trémy ve variabilitě jejích projevů; popisuje její psychologické, sociální a vzdělávací určující činitele a poskytuje analýzu metod prevence trémy ve vzdělávacím systému. Cílem výzkumné části bylo prozkoumat, zda sebeúčinnost a sebehodnocení mohou být prediktory trémy u studentů hudby, kteří pocházejí ze tří odlišných vzdělávacích systémů, a stanovit eventuální rozdíly mezi nimi; dále pak získat hlubší informace o příčinách této souvztažnosti a zjistit, jestli případné rozdíly můžeme přičíst různorodým vzdělávacím zkušenostem studentů. Zároveň je provedena analýza implikací této studie pro učitele a studenty v oblasti instrumentálního vzdělávání.
996 $b 377700615157 $1 159.9 $l Ústřední knihovna $n 4 $r 4DNL naučná dospělí $e ZLG001 $3 20.2.2019 $4 N $5 250.00 $6 191300001 $7 N $9 7 $8 A $0 935418 $a 0 $s A
980 $f 250.00 $d 20.2.2019 $j knihkupectví BETA Dobrovský - $w 191300001 $v A $l 4DNL $1 159.9 $c 935418 $r 2019 $x 7 $t N $n N $b 377700615157
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover