Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----cam-a22------i-4500 | |
1 | kpw01790623 | |
3 | CZ PrNK | |
5 | 20190516131654.5 | |
7 | ta | |
8 | 190220s2019----xr a|||f||||||001|0|cze|d | |
15 | ## | $a cnb003076083 |
20 | ## | $a 978-80-246-3283-4 $q (brožováno) |
40 | ## | $a KLG001 $b cze $d ABA001 $e rda |
41 | 0# | $a cze |
44 | ## | $a xr |
72 | #7 | $a 811.162.3 $x Čeština $2 Konspekt $9 11 |
80 | ## | $a 811.162.3'243 $2 MRF |
80 | ## | $a 81'24 $2 MRF |
80 | ## | $a 37.036 $2 MRF |
80 | ## | $a 371.382:792 $2 MRF |
80 | ## | $a 371.3 $2 MRF |
80 | ## | $a (048.8) $2 MRF |
100 | 1# | $a Boccou Kestřánková, Marie, $d 1978- $7 mzk2010604205 $4 aut |
245 | 10 | $a Jevištní tvar jako jedna z možných metod výuky češtiny pro cizince / $c Marie Boccou Kestřánková |
250 | ## | $a Vydání první |
264 | #1 | $a Praha : $b Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, $c 2019 |
300 | ## | $a 275 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky |
650 | 07 | $a čeština jako cizí jazyk $7 ph940782 $2 czenas |
650 | 07 | $a jazyková výuka $7 ph162894 $2 czenas |
650 | 07 | $a dramatická výchova $7 ph114357 $2 czenas |
650 | 07 | $a dramatické hry $7 ph119602 $2 czenas |
650 | 07 | $a vyučovací metody $7 ph127294 $2 czenas |
655 | #7 | $a monografie $7 fd132842 $2 czenas |
901 | $b 9788024632834 $f 1. vydání $o 20190319 | |
910 | ## | $a ZLG001 |
1052 | $a 808.50 | |
1091 | $b Monografie Jevištní tvar jako jedna z možných metod výuky češtiny pro cizince je prací lingvodidaktickou, vztahující se k vyučování češtiny jako cizího jazyka. Dala by se zařadit mezi metodické studie, jde o práci zaměřenou na doložení efektivnosti metody jevištního tvaru v jazykovém vyučování. Publikace je dělena do pěti kapitol, z nichž první tři jsou teoretické (stanovují se v nich cíle práce, formulují se výzkumná očekávání a hypotézy, metoda jevištního tvaru je zasazena do historického kontextu a do kontextu vybraných metod jazykového vyučování) a následující dvě kapitoly mají povahu výzkumnou (na výzkumných sondách se v nich ověřuje efektivnost dané metody). | |
996 | $b 377700616045 $1 808.50 $l Ústřední knihovna $n 0 $r 4DNL naučná dospělí $e ZLG001 $3 19.3.2019 $4 N $5 310.00 $6 1910005644 $7 N $9 7 $8 A $0 936306 $a 0 $s A | |
980 | $f 310.00 $d 19.3.2019 $j KOSMAS s.r.o. $w 1910005644 $v A $l 4DNL $1 808.50 $c 936306 $r 2019 $x 7 $t N $n N $b 377700616045 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}