Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----cam-a22------i-4500 | |
1 | kpw01790673 | |
3 | CZ PrNK | |
5 | 20190718145527.7 | |
7 | ta | |
8 | 180403s2018----xr ach|e||||||001|e|cze|| | |
15 | ## | $a cnb002987737 |
20 | ## | $a 978-80-7470-204-4 $q (brožováno) : $c Kč 339,00 |
40 | ## | $a ABA001 $b cze $d BOA001 $e rda |
41 | 1# | $a cze $h eng |
44 | ## | $a xr |
72 | #7 | $a 655 $x Polygrafie. Vydavatelství a knižní obchod $2 Konspekt $9 12 |
80 | ## | $a 655.2 $2 MRF |
80 | ## | $a 655.244 $2 MRF |
80 | ## | $a 766:655 $2 MRF |
80 | ## | $a (0:82-4) $2 MRF |
100 | 1# | $a Garfield, Simon, $d 1960- $7 xx0035635 $4 aut |
240 | 10 | $a Just my type. $l Česky |
245 | 10 | $a Ten můj font : $b stručné dějiny typografie v esejích / $c Simon Garfield ; z anglického originálu Just my type přeložili Tomáš Jajtner, Kateřina Bártová, Tereza Filipová a Hana Ditrichová |
250 | ## | $a Vydání první |
264 | #1 | $a Praha : $b Akropolis, $c 2018 |
300 | ## | $a 292 stran : $b ilustrace, portréty, faksimile ; $c 20 cm |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
336 | ## | $a statický obraz $b sti $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky |
650 | 07 | $a typografie $7 ph116511 $2 czenas |
650 | 07 | $a typografické písmo $7 ph116510 $2 czenas |
650 | 07 | $a grafický design $7 ph116550 $2 czenas |
655 | #7 | $a eseje $7 fd132213 $2 czenas |
700 | 1# | $a Jajtner, Tomáš, $d 1976- $7 xx0079644 $4 trl |
700 | 1# | $a Bártová, Kateřina $7 ola20191036953 $4 trl |
700 | 1# | $a Filipová, Tereza $4 trl |
700 | 1# | $a Ditrichová, Hana $4 trl |
910 | ## | $a ZLG001 |
1052 | $a 655 | |
1091 | $b Kniha Ten můj font vás provede dobrodružným světem písmen, raznic, písmolijen, grafiků, dávné, ale vůbec ne zaprášené historie stejně jako nejžhavější současností vzniku fontů. Zastaví se u nejvýznamnějších tvůrců typů písem, na něž narazíte takřka na každém kroku a ani by vás nenapadlo, že zrovna za tímhle obloučkem nebo touhle patkou stojí mnohdy příběh hodný filmového plátna. Jak se stalo, že Helvetica a Comic Sans ovládly svět? A Calibri operační systém Windows? Proč je písmeno T v logu BEATLES větší než ostatní? Každé písmo odráží určitý názor, jedinečné chápání světa. Ale také estetické hodnoty. Některý font se hodí pouze pro velké městské nápisy, jiný pro tisícistránkový román. Jak je to možné, vám Simon Garfield ve své nové knize vysvětlí formou čtivou tak, že nebudete chtít přestat. A hlavně budete všechna ta písmena potřebovat vidět. | |
996 | $b 377700618845 $1 655 $l Ústřední knihovna $n 7 $r 4DNL naučná dospělí $e ZLG001 $3 6.6.2019 $4 N $5 339.00 $6 1959002088 $7 N $9 7 $8 A $0 939106 $a 0 $s A | |
980 | $f 339.00 $d 6.6.2019 $j EUROMEDIA GROUP, k.s. $w 1959002088 $v A $l 4DNL $1 655 $c 939106 $r 2019 $x 7 $t N $n N $b 377700618845 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}