Moderní marketingová komunikace


Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----cam-a22------i-4500
1 kpw01790816
3 CZ PrNK
5 20190522142235.9
7 ta
8 190314s2019----xr abf|f||||||001|0|cze||
15 ## $a cnb003077341
20 ## $a 978-80-271-0787-2 $q (vázáno)
40 ## $a BOA001 $b cze $e rda
41 0# $a cze
44 ## $a xr
72 #7 $a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4
80 ## $a 658.8:316.77 $2 MRF
80 ## $a (048.8:082) $2 MRF
100 1# $a Přikrylová, Jana, $d 1951- $7 jn20000401835 $4 aut
245 10 $a Moderní marketingová komunikace / $c Jana Přikrylová a kolektiv
250 ## $a 2., zcela přepracované vydání
264 #1 $a Praha : $b Grada Publishing, $c 2019
300 ## $a 328 stran, 16 nečíslovaných stran obrazových příloh : $b ilustrace (převážně barevné), mapy ; $c 25 cm
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
490 1# $a Expert
500 ## $a Na rubu titulní stránky chybně uvedeno též: První vydání
500 ## $a Terminologický slovník
504 ## $a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
650 07 $a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas
655 #7 $a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas
830 #0 $a Expert (Grada)
901 $b 9788027107872 $f 2., zcela přepracované vydání $o 20190318
910 ## $a ZLG001
1052 $a 658
1091 $b komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí...
996 $b 377700616067 $1 658 $l Ústřední knihovna $n 17 $r 4DNL naučná dospělí $e ZLG001 $3 20.3.2019 $4 N $5 399.00 $6 FO:1910547 $7 N $9 7 $8 A $0 936328 $a 0 $s A
996 $b 377700616068 $1 S 65 $l Ústřední knihovna $n 0 $r 4SPK příruční knihovna $e ZLG001 $3 20.3.2019 $4 N $5 399.00 $6 FO:1910547 $7 N $9 7 $8 P $0 936329 $a 0 $s P
980 $f 399.00 $d 20.3.2019 $j Grada $w FO:1910547 $v A $l 4DNL $1 658 $c 936328 $r 2019 $x 7 $t N $n N $b 377700616067
980 $f 399.00 $d 20.3.2019 $j Grada $w FO:1910547 $v P $l 4SPK $1 S 65 $c 936329 $r 2019 $x 7 $t N $n N $b 377700616068
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover