Soutěžní rétorika
debatování formou Karl Popper : poznámky pro vzdělavateleRené Brinda
Renesance tradičně argumentačního pojetí rétoriky, kterou ve 20. století v podobě neorétoriky nabídli mj. Ch. Perelman a S. Toulmin, znovuotevřela cestu k jejímu funkčnímu uplatnění ve vzdělávání. V podobě soutěžního debatování dostala agonální rétorika sofistů moderní háv, uchovala si však své tradiční poslání: rozvoj dovedností a znalostí v oblastech kritického myšlení a argumentace, vyhledávání a hodnocení informací a komunikačních kompetencí. Dnešní soutěže v debatování přidaly nutnost prohlubování znalostí o světě okolo nás a týmovou spolupráci.
Sídlo nakladatelství Triton Praha/Kroměříž
Obsahuje bibliografii
Sídlo nakladatelství Triton Praha/Kroměříž
Obsahuje bibliografii
- Knihy Naučná literatura
- Štítek na hřbetě dokumentu:
82 BRINDA - Žádejte v Informačním a referenčním centru (4. podlaží, východní část), kde je dokument ve fondu povinných výtisků ve skupině 82
- V Ústřední knihovně najdete v regále G17/05-G16/02
- Podrobné informace o uložení najdete v tabulce exemplářů.
Stitek debug: rec_kindedId=968834 rec_id=303f7f0a-ad99-46e6-becd-842f906c4f88 fond=1 upresneni_fondu=1N typ_zahlavi=100 zahlavi=Brinda, René, exemplare= cp=82 BRINDA sz=82 prvpis=82 je_irc jen_irc je_nauc jeden_szex psz ex_ts ~N~ ex_lok ~4SPV~ ex_sz ~82~ ex_stat ~7~ ex_kat ~P~ p80 808.5 p1052 82 psz 82 pud 1N DEF_STITEK.ZOB_ZAHLAVI.1.N..IRC.4SPV regal_od.82