Světlík, Jaroslav, 1949-

Světlík, Jaroslav, 1949-

Documents for download
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----nam-a22------i-4500
1 mzk2002157044
3 CZ PrNK
5 20220413104107.6
8 021025|n|acnnnaabn n a|a
40 ## $a BOA001 $b cze $d ABA001
46 ## $f 1949
100 1# $a Světlík, Jaroslav, $d 1949- $7 mzk2002157044
370 $c Česko
667 $a Záznam neprošel revizí podle pravidel RDA.
670 $a Jeho: Interkulturní marketing a komunikace v zemích EU
670 $a www (Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně)
678 0# $a Narozen 6.5.1949. Ing., ekonom se zaměřením na marketingovou komunikaci.
856 4# $u https://www.vspp.cz/o-nas/nas-tym/katedry/prof-ing-jaroslav-svetlik-ph-d/
906 $a fr20021203 $b mdvo
906 $a ko20021108 $b pospel
906 $a za20021108 $b slovja
1001 $3 mzk2002157044
1036 $a AACR2
1089 $d 0 $z su
1198 $c rg
1198 $c zg
1307 $m Zlín
1308 $n Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, fakulta multimediálních komunikací
1309 $o vysokoškolský pedagog
1309 $o marketingový expert
1320 $a 10
1330 $a 06.05.1949
1331 $a 9
1361 $a Ekonom, pedagog. Absolvoval Fakultu obchodní Vysoké školy ekonomické v Praze a Vysokou školu báňskou – Technickou univerzitu v Ostravě. Studoval marketing na vysoké škole v nizozemském Eindhovenu. Působil na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně (2002–2008), jako děkan (2005–2008), a na Vysoké škole podnikání a práva. Přednášel na řadě vysokých škol, např. v Rakousku, Portugalsku aj. Zabývá se marketingem a interkulturní marketingovou komunikací. Je členem Společnosti pro mezinárodní vzdělávání a výzkum, byl členem výkonného výboru EURASHE v Bruselu, členem několika univerzitních rad a redakčních rad vědeckých časopisů.
1362 $a Marketing pro evropský trh, 2003.
1362 $a www.stránky
1362 $a www (Vysoká škola podnikání a práva), cit. 3.2.2022
1371 $a Vystudoval VŠE v Praze, absolvoval studijní stáže v Nizozemí, Kanadě, Irsku, Velké Británii a ve Francii. Je expertem na marketing, marketing školy, interkulturní marketing, interkulturní komunikaci. Působí na UTB ve Zlíně na fakultě multimediálních komunikací, publikuje v oboru, přednáší v zahraničí. Z děl: Marketing - cesta k trhu (1992), Marketing školy (1999), Interkulturní marketing a komunikace v zemích EU (2001), Marketing pro evropský trh (2003).
1382 $a azl
1382 $a km $a azk
1500 $a 20021203131916.0
Processing history