Světlík, Jaroslav, 1949-

Světlík, Jaroslav, 1949-

Documents for download
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 mzk2002157044
3 CZ PrNK
5 20181220095350.8
8 021025|n|acnnnaabn n a|a
40 ## $a BOA001 $b cze $d ABA001
46 ## $f 1949
100 1# $a Světlík, Jaroslav, $d 1949- $7 mzk2002157044
370 $c Česko
667 $a Záznam neprošel revizí podle pravidel RDA.
670 $a Jeho: Interkulturní marketing a komunikace v zemích EU
670 $a www (Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně)
678 0# $a Narozen 6.5.1949. Ing., ekonom se zaměřením na marketingovou komunikaci.
906 $a fr20021203 $b mdvo
906 $a ko20021108 $b pospel
906 $a za20021108 $b slovja
1001 $3 mzk2002157044
1036 $a AACR2
1089 $d 0 $z su
1198 $c rg
1198 $c zg
1307 $m Zlín
1308 $n Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, fakulta multimediálních komunikací
1309 $o vysokoškolský pedagog
1309 $o marketingový expert
1330 $a 06.05.1949
1331 $a 9
1361 $a Ekonom, vysokoškolský pedagog. Specializuje se na marketing, marketing školy, interkulturní marketing, interkulturní komunikaci. Publikuje v oboru, přednáší v zahraničí. Je autorem např. Marketing- cesta k trhu (1992), Marketing školy (1999), Interkulturní marketing a komunikace v zemích EU (2001), Marketing pro evropský trh (2003). V letech 2005–2008 byl děkanem Fakulty multimediálních komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.
1362 $a Marketing pro evropský trh, 2003.
1362 $a www.stránky
1371 $a Vystudoval VŠE v Praze, absolvoval studijní stáže v Nizozemí, Kanadě, Irsku, Velké Británii a ve Francii. Je expertem na marketing, marketing školy, interkulturní marketing, interkulturní komunikaci. Působí na UTB ve Zlíně na fakultě multimediálních komunikací, publikuje v oboru, přednáší v zahraničí. Z děl: Marketing - cesta k trhu (1992), Marketing školy (1999), Interkulturní marketing a komunikace v zemích EU (2001), Marketing pro evropský trh (2003).
1382 $a azl
1382 $a km $a azk
1500 $a 20021203131916.0
Processing history
Permanent link