Český spotřebitel a šetrnost v době krize

Zuzana Chytková

Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
41. OBSAH ÚVOD..............................................................7 KRIZE A SPOTREBNÍ CHOV�NÍ........................................11 ŠETRNOST A SPOT�EBNÍ CHOV�NÍ.....................................22 ŠETRNOST Z KULTURNĚHISTORICKÉHO POHLEDU..........................31 ŠETRNOST NAP�ÍČ AMERICKÝMI DĚJINAMI............................32 ŠETRNOST NAP�ÍČ ČESKÝMI DĚJINAMI...............................34 Před spotřebitelskou šetrností...............................35 Zrod spotřebitelské šetrnosti................................37 Po druhé světové válce.......................................45 Po roce 1989.................................................50 VÝZNAMOV� STRUKTURA ŠETRNÉ SPOT�EBY..............................56 Interpretační rámec............................................56 VÝZNAMOV� STRUKTURA ŠETRNÉ SPOT�EBY............................57 VÝZNAM ŠETRNOSTI V KAŽDODENNÍM SPOT�EBNÍM CHOV�NÍ...............................................61 ŠETRNOST VS. MARNOTRATNOST.....................................61 Praktiky šetrnosti.............................................67 Příprava na budoucnost.......................................70 Zcela upotřebit (use-up).....................................74 Užitečnost...................................................81 Použitelnost.................................................89 Trvanlivost..................................................91 ŠETRNÝ HÉDONISMUS............................................ 105 HÉDONISMUS VS. SKRBLICTVÍ.................................... 110 KONKRÉTNÍ P�ÍKLAD VLIVU VÝZNAMOVÉ STRUKTURY NA VNÍM�NÍ KONKRÉTNÍ PRODUKTOVÉ KATEGORIE: PŮJČKY .... 114 Vnímání půjček v rámci kódu šetrnost vs. marnotratnost: půjčka JAKO PROST�EDEK К JISTĚJŠÍ BUDOUCNOSTI VS. PŮJČKA JAKO ZBYTEČNÉ VYHAZOV�NÍ PENĚZ.................................... 115 Vnímání půjček v rámci kódu hédonismus vs. skrblictví.........121 Střet interpretačních rámců...................................123 Zuzana Chytková: Český spotřebitel a šetrnost v době krize_________________________________________________[_5 VNÍM�NÍ KRIZE ROKU 2008 A JEJÍHO DOPADU...........................125 Zhmotnění krize v životech lidí.................................127 Ztráta, omezení a ohrožení příjmů.............................128 Zvyšující se ceny a stagnující platy..........................132 Nejistota.....................................................134 Nedůvěra......................................................136 Nutnost adaptace spotřebního chování v důsledku krize.........145 ŠETRNOST JAKO SPOT�EBITELSK� REAKCE NA KRIZI .....................148 Efekt krize: změna socioekonomického kontextu...................150 Návrat к šetrnosti..............................................153 Spoření: příprava na nejistou budoucnost......................153 Zcela upotřebit...............................................153 Užitečnost....................................................155 Samozásobitelství.............................................158 Použitelnost a trvanlivost....................................161 Z�VĚR.............................................................164 DOPLŇUJÍCÍ METODOLOGICKÉ POZN�MKY.................................170 Metodologická východiska........................................170 Sběr dat........................................................170 P�EHLED RESPONDENTŮ A JEJICH SITUACE:...........................172 Analýza primárních dat..........................................176 Sekundární data.................................................176 ABSTRACT..........................................................179 SEZNAM OBR�ZKŮ A GRAFŮ............................................179 LITERATURA .......................................................183 REJST�ÍK..........................................................194
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----nam-a22------i-4500
1 kpw01910617
3 CZ-ZlKKF
5 20211216100151.4
7 ta
8 200514s2020----xr a|||f||||||001|0|cze||
15 ## $a cnb003218400
20 ## $a 978-80-88356-04-2 $q (brožováno)
40 ## $a ABA001 $b cze $d BOA001 $e rda
41 0# $a cze $b eng
43 ## $a e-xr---
44 ## $a xr
45 ## $a y1y1
72 #7 $a 366 $x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele $2 Konspekt $9 18
80 ## $a 338.124.4 $2 MRF
80 ## $a 366.1 $2 MRF
80 ## $a 330.16 $2 MRF
80 ## $a 330.567.2 $2 MRF
80 ## $a (437.3) $2 MRF
80 ## $a (048.8) $2 MRF
100 1# $a Chytková, Zuzana, $d 1980- $7 mzk20211127769 $4 aut
245 10 $a Český spotřebitel a šetrnost v době krize / $c Zuzana Chytková
250 ## $a 1. vydání
264 #1 $a Zlín : $b Radim Bačuvčík - VeRBuM, $c 2020
300 ## $a 198 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
504 ## $a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
520 2# $a Publikace se snaží odpovědět na otázku, jak se spotřebitelé chovají na trhu v době krize.
546 ## $a Anglické resumé
648 #7 $a 2008 $2 czenas
648 #7 $a 2011-2020 $7 ch460589 $2 czenas
648 #7 $a 2012-2013 $2 czenas
650 07 $a hospodářská krize $7 ph120819 $2 czenas
650 07 $a spotřebitelské chování $7 ph125966 $2 czenas
650 07 $a ekonomické chování $7 ph119830 $2 czenas
650 07 $a domácnosti $7 ph119552 $2 czenas
651 #7 $a Česko $7 ge128065 $2 czenas
655 #7 $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
910 ## $a ZLG001
928 9# $a Verbum
984 $a Zlín (Česko)
998 $a 009368644
1052 $a 338
1198 $c rp
1198 $c zp
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Permanent link