Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
41.
OBSAH
ĂšVOD..............................................................7
KRIZE A SPOTREBNÍ CHOV�NÍ........................................11
ŠETRNOST A SPOT�EBNÍ CHOV�NÍ.....................................22
ŠETRNOST Z KULTURNĚHISTORICKÉHO POHLEDU..........................31
ŠETRNOST NAP�ÍČ AMERICKÝMI DĚJINAMI............................32
ŠETRNOST NAP�ÍČ ČESKÝMI DĚJINAMI...............................34
PĹ™ed spotĹ™ebitelskou šetrnostĂ...............................35
Zrod spotřebitelské šetrnosti................................37
Po druhé světové válce.......................................45
Po roce 1989.................................................50
VÝZNAMOV� STRUKTURA ŠETRNÉ SPOT�EBY..............................56
Interpretačnà rámec............................................56
VÝZNAMOV� STRUKTURA ŠETRNÉ SPOT�EBY............................57
VÝZNAM ŠETRNOSTI V KAŽDODENNÍM
SPOT�EBNÍM CHOV�NÍ...............................................61
Ĺ ETRNOST VS. MARNOTRATNOST.....................................61
Praktiky šetrnosti.............................................67
PĹ™Ăprava na budoucnost.......................................70
Zcela upotřebit (use-up).....................................74
UĹľiteÄŤnost...................................................81
PouĹľitelnost.................................................89
Trvanlivost..................................................91
ŠETRNÝ HÉDONISMUS............................................ 105
HÉDONISMUS VS. SKRBLICTVÍ.................................... 110
KONKRÉTNÍ P�ÍKLAD VLIVU VÝZNAMOVÉ STRUKTURY NA VNÍM�NÍ KONKRÉTNÍ PRODUKTOVÉ KATEGORIE: PŮJČKY .... 114
VnĂmánĂ pĹŻjÄŤek v rámci kĂłdu šetrnost vs. marnotratnost: pĹŻjÄŤka
JAKO PROST�EDEK К JISTĚJŠÍ BUDOUCNOSTI VS. PŮJČKA JAKO
ZBYTEČNÉ VYHAZOV�NÍ PENĚZ.................................... 115
VnĂmánĂ pĹŻjÄŤek v rámci kĂłdu hĂ©donismus vs. skrblictvĂ.........121
StĹ™et interpretaÄŤnĂch rámcĹŻ...................................123
Zuzana Chytková: Český spotřebitel a šetrnost v době krize_________________________________________________[_5
VNÍM�NÍ KRIZE ROKU 2008 A JEJÍHO DOPADU...........................125
ZhmotnÄ›nĂ krize v Ĺľivotech lidĂ.................................127
Ztráta, omezenĂ a ohroĹľenĂ pĹ™ĂjmĹŻ.............................128
ZvyšujĂcĂ se ceny a stagnujĂcĂ platy..........................132
Nejistota.....................................................134
Nedůvěra......................................................136
Nutnost adaptace spotĹ™ebnĂho chovánĂ v dĹŻsledku krize.........145
ŠETRNOST JAKO SPOT�EBITELSK� REAKCE NA KRIZI .....................148
Efekt krize: změna socioekonomického kontextu...................150
Návrat к šetrnosti..............................................153
SpoĹ™enĂ: pĹ™Ăprava na nejistou budoucnost......................153
Zcela upotřebit...............................................153
UĹľiteÄŤnost....................................................155
SamozásobitelstvĂ.............................................158
PouĹľitelnost a trvanlivost....................................161
Z�VĚR.............................................................164
DOPLŇUJÍCÍ METODOLOGICKÉ POZN�MKY.................................170
Metodologická východiska........................................170
Sběr dat........................................................170
P�EHLED RESPONDENTŮ A JEJICH SITUACE:...........................172
AnalĂ˝za primárnĂch dat..........................................176
Sekundárnà data.................................................176
ABSTRACT..........................................................179
SEZNAM OBR�ZKŮ A GRAFŮ............................................179
LITERATURA .......................................................183
REJST�ÍK..........................................................194
Field | Ind | Field content |
leader | -----nam-a22------i-4500 | |
1 | kpw01910617 | |
3 | CZ-ZlKKF | |
5 | 20211216100151.4 | |
7 | ta | |
8 | 200514s2020----xr a|||f||||||001|0|cze|| | |
15 | ## | $a cnb003218400 |
20 | ## | $a 978-80-88356-04-2 $q (brožováno) |
40 | ## | $a ABA001 $b cze $d BOA001 $e rda |
41 | 0# | $a cze $b eng |
43 | ## | $a e-xr--- |
44 | ## | $a xr |
45 | ## | $a y1y1 |
72 | #7 | $a 366 $x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele $2 Konspekt $9 18 |
80 | ## | $a 338.124.4 $2 MRF |
80 | ## | $a 366.1 $2 MRF |
80 | ## | $a 330.16 $2 MRF |
80 | ## | $a 330.567.2 $2 MRF |
80 | ## | $a (437.3) $2 MRF |
80 | ## | $a (048.8) $2 MRF |
100 | 1# | $a Chytková, Zuzana, $d 1980- $7 mzk20211127769 $4 aut |
245 | 10 | $a Český spotřebitel a šetrnost v době krize / $c Zuzana Chytková |
250 | ## | $a 1. vydání |
264 | #1 | $a Zlín : $b Radim Bačuvčík - VeRBuM, $c 2020 |
300 | ## | $a 198 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík |
520 | 2# | $a Publikace se snaží odpovědět na otázku, jak se spotřebitelé chovají na trhu v době krize. |
546 | ## | $a Anglické resumé |
648 | #7 | $a 2008 $2 czenas |
648 | #7 | $a 2011-2020 $7 ch460589 $2 czenas |
648 | #7 | $a 2012-2013 $2 czenas |
650 | 07 | $a hospodářská krize $7 ph120819 $2 czenas |
650 | 07 | $a spotřebitelské chování $7 ph125966 $2 czenas |
650 | 07 | $a ekonomické chování $7 ph119830 $2 czenas |
650 | 07 | $a domácnosti $7 ph119552 $2 czenas |
651 | #7 | $a Česko $7 ge128065 $2 czenas |
655 | #7 | $a monografie $7 fd132842 $2 czenas |
910 | ## | $a ZLG001 |
928 | 9# | $a Verbum |
984 | $a Zlín (Česko) | |
998 | $a 009368644 | |
1052 | $a 338 | |
1198 | $c rp | |
1198 | $c zp |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}