Glogar, Alois, 1932-2018

Glogar, Alois, 1932-2018

Documents for download
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----nam-a22------i-4500
1 xx0005403
3 CZ PrNK
5 20211227100707.3
8 030130|n|acnnnaabn|||||||||||n|a|a||||||
40 ## $a KLG001 $b cze $d ABA001
100 1# $a Glogar, Alois, $d 1932-2018 $7 xx0005403
670 $a A. Glogar: Jak děláme marketing
670 $a www(Univerzita Tomáše Bati) $b informace k autoritě
670 $a www (Rotary), cit. 22.12.2021 $b datum narození
670 $a www (UTB), cit. 22.12.2021 $b rok úmrtí
678 0# $a Narozen 31. 8. 1932, zemřel v roce 2018. Doc., PhDr., CSc., vystudoval filozofii, zabývá se teorií a řízením praxe, výzkumem řízení technického rozvoje, publikace z oboru.
856 4# $u https://www.rotary2240.org/files/meeting/89/document_556.pdf
856 4# $u https://www.utb.cz/aktuality-akce/odesel-doc-alois-glogar/
900 $b a
906 $a za20030130 $b xmino
906 $a vr20030303 $b anmu
909 $a CZ
950 $a definitivní
1001 $3 xx0005403
1036 $a AACR2
1089 $d 0 $z hv
1198 $c rg
1198 $c zg
1307 $m Zlín
1308 $d 1970-1989 $m Zlín $n FT VUT
1309 $o ekonom
1309 $o vysokoškolský pedagog
1330 $a 31.08.1932
1331 $a 2
1350 $a 2018
1351 $a 8
1361 $a Ekonom, vysokoškolský pedagog. Absolvoval Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Působil v Krajském ústavu pro další vzdělávání učitelů, v Pedagogickém institutu, na Fakultě technologické ve Zlíně Vysokého učení technického v Brně (1970–1989) a Fakultě managementu a ekonomicky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Stál u zrodu Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, byl jejím prvním děkanem (1995–1997). Zabýval se teorií a řízením praxe, výzkumem řízení technického rozvoje. V roce 2007 mu byla udělena Cena rektora Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně za mimořádné zásluhy o založení a rozvoj Fakulty managementu a ekonomiky ve Zlíně.
1362 $a www (Rotary.cz). cit. 27.12.2021
1371 $a Ekonom, vysokoškolský pedagog. Zabývá se teorií a řízením praxe, výzkumem řízení technického rozvoje. Stál u zrodu Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Je autorem knihy Jak děláme marketing: metodika zavádění transformačního marketingu v České republice a dalších publikací z oboru.
1382 $a azl
1382 $a azk
1382 $a km
Processing history
Permanent link