Kulturní zboží jako dar

nákupní chování na trzích kulturních produktů 2018

Radim Bačuvčík

Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
OBSAH ÚVOD..................................................................5 METODOLOGICKÁ POZNÁMKA................................................6 1 KNIHY, HUDBA A FILMY JAKO PRODUKT...................................7 1.1 Trh se zvukovými nahrávkami.....................................7 1.1 Trh s knihami..................................................10 1.2 Poptávková strana trhu s knihami...............................14 1.2.1 Čtení knih.................................................15 1.2.2 Nabývání knih..............................................17 2 KNIHY, HUDEBNÍ A FILMOVÉ NOSIČE JAKO DAR : KVALITATIVNÍ VÝZKUM .. 20 2.1 Cíl výzkumu....................................................20 2.2 Metoda realizace výzkumu.......................................20 2.3 Charakteristika výběrového souboru.............................21 2.4 Způsob vyhodnocení výzkumu.....................................22 3 VNÍMÁNÍ KNIH, HUDEBNÍCH A FILMOVÝCH NOSIČŮ JAKO DARU...............23 3.1 Výběr daru.....................................................24 3.1.1 Kvalita a hodnota daru.....................................24 3.1.2 Vhodnost daru..............................................25 3.1.3 Praktičnost daru...........................................27 3.1.4 Pozice daru................................................28 3.1.5 Přidaná hodnota............................................29 3.1.6 Časové hledisko............................................30 3.1.7 Trvanlivost daru...........................................31 3.2 Dárce a obdarovaný.............................................33 3.2.1 Osobní dar.................................................33 3.2.2 Náročnost výbčru...........................................34 3.2.3 Vztah dárce a obdarovaného.................................36 3.2.4 Sdílení....................................................38 3.2.5 „Poptávka“ obdarovaného....................................39 3.3 Důvody darování................................................40 3.3.1 Benefity obdarovaného......................................40 3.3.2 Sbčratelství...............................................42 3.3.3 Podpora tvůrců.............................................43 3.3.4 Tradice....................................................44 3.3.5 Příležitost................................................45 3.4 Dárce a obdarovaný...........................................45 3.4.1 Co.......................................................46 3.4.2 Komu.....................................................47 3.4.3 Finanční hledisko........................................49 3.4.4 Alternativy..............................................50 3.4.5 Vztah produktů...........................................53 3.4.6 Změny....................................................55 3.5 Negativní vztah..............................................57 4 KNIHY, HUDEBNÍ A FILMOVÉ NAHRÁVKY JAKO DAR : KVANTITATIVNÍ VÝZKUM.............................................................59 4.1 Cíl výzkumu..................................................59 4.2 Metoda realizace výzkumu a jeho vyhodnocení..................59 4.3 Složení základního a výběrového souboru podle pohlaví, věku a vzdělání 60 4.4 Další charakteristiky výběrového souboru.....................63 4.5 Způsob vyhodnocení výzkumu...................................64 5 NÁKUP A UŽÍVÁNÍ KULTURNÍCH PRODUKTŮ..............................66 5.1 Celkové výsledky.............................................66 5.2 Souvislost jednotlivých aktivit..............................74 5.3 Segmentace podle pohlaví.....................................95 5.4 Segmentace podle věku.......................................100 5.5 Segmentace podle vzdělání...................................107 5.6 Segmentace podle velikosti sídla............................111 6 HLAVNÍ ZJIŠTĚNÍ A DISKUSE.......................................115 ZÁVĚR.............................................................124 ABSTRAKT A KLÍČOVÁ SLOVA..........................................125 ABSTRACT AND KEY WORDS............................................126 SOUPIS ZDROJŮ.....................................................127 SEZNAM ZKRATEK....................................................132 SEZNAM TABULEK A SCHÉMAT..........................................133 REJSTŘÍK..........................................................135 PŘÍLOHY...........................................................138
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----nam-a22------i-4500
1 kpw01910615
3 CZ-ZlKKF
5 20220128091353.9
7 ta
8 190122s2018----xr a|||f||||||001|0|cze||
15 ## $a cnb003071955
20 ## $a 978-80-87500-98-9 $q (brožováno)
35 ## $a (OCoLC)1111952046
40 ## $a ABA001 $b cze $d OLA001 $e rda
41 0# $a cze $b cze $b eng
43 ## $a e-xr---
44 ## $a xr
72 #7 $a 366 $x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele $2 Konspekt $9 18
80 ## $a 08/09 $2 MRF
80 ## $a 78 $2 MRF
80 ## $a 791.2 $2 MRF
80 ## $a 395.83 $2 MRF
80 ## $a 366.1 $2 MRF
80 ## $a (437.3) $2 MRF
80 ## $a (048.8) $2 MRF
100 1# $a Bačuvčík, Radim, $d 1975- $7 mzk2005306721 $4 aut
245 10 $a Kulturní zboží jako dar : $b nákupní chování na trzích kulturních produktů 2018 / $c Radim Bačuvčík
246 30 $a Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2018
250 ## $a 1. vydání
264 #1 $a Zlín : $b Radim Bačuvčík - VeRBuM, $c 2018
300 ## $a 144 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
504 ## $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
520 2# $a Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity tištěných knih a nosičů s hudbou a filmy, pokud jsou použity jako dary. Kvantitativní výzkum se zabýval nákupním chováním na trzích s tištěnými a elektronickými knihami, filmy na nosičích, nosiči s vážnou a populární hudbou a hudbou v elektronickém formátu. Monografie představuje šestou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení, hudby a víry, církevního a náboženského života. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.
546 ## $a České a anglické resumé
650 07 $a knihy $7 ph114930 $2 czenas
650 07 $a hudba $7 ph114719 $2 czenas
650 07 $a filmy $7 ph120215 $2 czenas
650 07 $a dary $7 ph135358 $2 czenas
650 07 $a spotřebitelské chování $7 ph125966 $2 czenas
651 #7 $a Česko $7 ge128065 $2 czenas
655 #7 $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
910 ## $a ZLG001
928 9# $a VeRBuM
984 $a Zlín (Česko)
998 $a 008195813
1052 $a 7
1198 $c ra
1198 $c za
1198 $c rp
1198 $c zp
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Permanent link