Průvodce pro studenty se specifickými potřebami na UTB, aneb, Na co mám nárok při studiu

Gabriela Vojtěšková, Julie Junaštíková, Magdalena Hanková, Jana Kasáčková

Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
Obsah 1/ FENOMÉN INKLOZE ANEB I SE SPECIFICKÝMI POTREBAMI MŮŽEŠ STUDOVAT NA UTB 8 1.1 Inkluze jako prostředek ? vyrovnání příležitostí studentů se specifickými potřebami na UTB 8 1.2 Vysokoškolák se specifickými potřebami na UTB aneb To jsi ?? ? 1.3 UTB jako garant standardu podpory studentům se specifickými potřebami 12 2/ CENTRUM PRO STUDENTY SE SPECIFICKÝMI POTŘEBAMI NA UTB 15 2.1 Kdo jsme a pro koho tu jsme I5 2.2 Personální zajištění Centra 12 2.3 Jsem uchazeč o studium se specifickými potřebami 19 2.4 Jsem student se specifickými potřebami 32 2.5 Psychologická poradna 43 2.6 Job Centrum 44 2.7 Knihovna 45 2.8 Ubytování a stravování 47 2.9 Přehled kontaktů 47 3/ VYSOKOŠKOLÁCI SE ZRAKOVÝM POSTIŽENÍM ANEB ZAOSTŘENO NA STUDIUM NA UTB 49 3.1 Student se zrakovým postižením aneb Co je pro něj typické 49 3.2 Zásady komunikace se studenty se zrakovým postižením aneb Ztráta zraku neznamená ztrátu řeči 54 3.3 Architektonické bariéry v univerzitním prostředí aneb Jak je překonat a být dobrým průvodcem 57 4/ VYSOKOŠKOLÁCI SE SLUCHOVÝM POSTIŽENÍM NA UTB ANEB KDYŽ SCHÁZÍ DECIBELY 62 4.1 Student se sluchovým postižením aneb Co je pro něj typické 63 4.2 Zásady komunikace studentů se sluchovým postižením aneb Naslouchejme očima 65 4.3 Bariéry univerzitního prostředí aneb S čím mi může Centrum pomoci 70 6 5/ VYSOKOŠKOLÁCI S TĚLESNÝM POSTIŽENÍM A CHRONICKÝM SOMATICKÝM ONEMOCNĚNÍM NA UTB ANEB NENÍ TO JEN O VOZÍKU 74 5.1 Student s tělesným postižením aneb Co je pro něj typické 74 5.2 Student s chronickým somatickým postižením aneb Co je pro něj typické 76 5.3 Zásady komunikace se studenty s tělesným postižením aneb O vše, co nezvládnu, si řeknu 77 5.4 Architektonické bariéry v univerzitním prostředí aneb Jak je překonat a být dobrým asistentem 80 6/ VYSOKOŠKOLÁCI SE SPECIFICKÝMI PORUCHAMI UČENÍ NA UTB ANEB „DYS V HLAVNÍ ROLI 93 6.1 Student se specifickými poruchami učení aneb Co je pro něj typické 94 6.2 Zásady komunikace se studenty se specifickými poruchami učení aneb Chyby nejsou důležité 97 6.3 Nestačí mi čas aneb S čím mi může Centrum pomoci 98 7/ VYSOKOŠKOLÁCI S PORUCHOU AUTISTICKÉHO SPEKTRA NA UTB ANEB ODLIŠNÝ POHLED NA SVĚT 100 7.1 Jaké jsou nejčastější mýty a fakta o lidech s poruchou autistického spektra 101 7.2 Zásady komunikace studentů s poruchou autistického spektra 102 7.3 Jsem ztracen aneb S čím mi může Centrum pomoci? 102 8/ VYSOKOŠKOLÁCI S PSYCHICKÝM ONEMOCNĚNÍM NA UTB ANEB I DUŠE POTŘEBUJE PŘÍTELE 105 8.1 Student s psychickým onemocněním aneb Co je pro něj typické 105 8.2 Zásady komunikace se studenty s psychickým onemocněním 108 8.3 S čím mi může Centrum pomoci? 110 ZÁVĚR 112 VNITŘNÍ NORMY UNIVERZITY TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ 118 PŘÍLOHA 1 Minimální kompetence studentů se specifickými potřebami 128 PŘÍLOHA 2 Standardy servisních a organizačních opatření pro studenty se specifickými potřebami 130 PŘÍLOHA 3 Dohoda o poskytování služeb studentům se specifickými potřebami na UTB 133 PŘÍLOHA 4 Žádost o úpravu přijímacího řízení uchazeče se specifickými potřebami o studium na UTB 136 PŘÍLOHA 5 Návod na podání přihlášky 138 7
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----nam a22------i-4500
1 kpw01896112
3 CZ-ZlKKF
5 20210118101346.7
7 ta
8 200917s2020----xr a|||e|f||||000|0|cze||
15 ## $a cnb003254205
20 ## $a 978-80-7454-904-5 $q (brožováno)
35 ## $a (OCoLC)1204253848
40 ## $a BOA001 $b cze $d ABA001 $e rda
41 0# $a cze
43 ## $a e-xr--- $b e-xr-zl $2 czenas
44 ## $a xr
72 #7 $a 378 $x Vysoké školy $2 Konspekt $9 22
80 ## $a 378.4 $2 MRF
80 ## $a 378.011.3-052 $2 MRF
80 ## $a 316.344.6-056.26/.3 $2 MRF
80 ## $a 376.04 $2 MRF
80 ## $a 376.048 $2 MRF
80 ## $a 378.14 $2 MRF
80 ## $a (437.323) $2 MRF
80 ## $a (035) $2 MRF
100 1# $a Vojtěšková, Gabriela $4 aut
245 10 $a Průvodce pro studenty se specifickými potřebami na UTB, aneb, Na co mám nárok při studiu / $c Gabriela Vojtěšková, Julie Junaštíková, Magdalena Hanková, Jana Kasáčková
246 30 $a Na co mám nárok při studiu
250 ## $a Vydání: první
264 #1 $a Ve Zlíně: $b Univerzita Tomáše Bati, $c 2020
300 ## $a 146 stran : $b ilustrace ; $c 16 x 24 cm
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Na obálce označení: 2
504 ## $a Obsahuje bibliografie
520 2# $a Publikace je věnována studentům UTB, kteří mají specifické potřeby vzdělávání
610 27 $a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně $7 xx0011099 $2 czenas
650 07 $a univerzity $7 ph126937 $2 czenas
650 07 $a vysokoškolští studenti $7 ph127281 $2 czenas
650 07 $a osoby se specifickými potřebami $7 ph807212 $2 czenas
650 07 $a speciální vzdělávací potřeby $7 ph754025 $2 czenas
650 07 $a speciální poradenství $7 ph125897 $2 czenas
650 07 $a vysokoškolské studium $7 ph127279 $2 czenas
651 #7 $a Zlín (Česko) $7 ge128609 $2 czenas
651 #7 $a Zlín (Česko : oblast) $7 ge131454 $2 czenas
651 #7 $a Zlínský kraj (Česko : 2000-) $7 ge134376 $2 czenas
651 #7 $a Česko $7 ge128065 $2 czenas
655 #7 $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
700 1# $a Junaštíková, Julie $4 aut
700 1# $a Hanková, Magdalena, $d 1990- $7 ola2017941686 $4 aut
700 1# $a Kasáčková, Jana $4 aut
910 ## $a ZLG001
984 $a Zlín (Česko)
998 $a 008905044
1052 $a 378
1198 $c rv
1198 $c zv
1198 $c rp
1198 $c zp
996 $b 377700638351 $1 378 $l Ústřední knihovna $n 0 $r 4SSR regionální příruční knihovna MON $e ZLG001 $3 30.12.2020 $4 P $5 100.00 $6 PV125/2020 $7 N $9 7 $8 P $0 958611 $a 0 $s P
980 $f 100.00 $d 30.12.2020 $j Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně $w PV125/2020 $v P $l 4SSR $1 378 $c 958611 $r 2020 $x 7 $t N $n P $b 377700638351
Loan history
{{$parent.item.borrowDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Permanent link