Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
OBSAH
Úvod....................................................................5
Metodologická poznámka..................................................6
1 Působení hudby v obchodním prostředí..................................7
1.1 Působení hudby v propagačním sdělení............................10
1.1.1 Klasické podmiňování........................................10
1.1.2 Model pravděpodobnosti zpracování...........................11
1.1.3 Musical fit.................................................12
1.1.4 Corporate music.............................................16
1.2 Vliv hudby na chování v obchodním prostoru......................18
1.3 Práce s hudbou v komerčních prostorech..........................22
2 Výzkum hudby v obchodním prostředí..................................24
2.1 Výzkum přítomnosti hudby v obchodním prostředí..................24
2.1.1 Cíl výzkumu.................................................24
2.1.2 Metoda realizace výzkumu a jeho vyhodnocení.................24
2.1.3 Zkoumané provozovny.........................................25
2.1.4 Hodnotitelé.................................................28
2.1.5 Průběh výzkumu..............................................29
2.1.6 Způsob vyhodnocení výzkumu..................................31
2.2 Výzkum podoby a vnímání hudby v obchodním prostředí.............31
2.2.1 Cíl výzkumu.................................................31
2.2.2 Metoda realizace výzkumu a jeho vyhodnocení.................32
2.2.3 Zkoumané provozovny.........................................32
2.2.4 Hodnotitelé.................................................37
2.2.5 Průběh výzkumu..............................................38
2.2.6 Způsob vyhodnocení výzkumu..................................40
3 Analýza přítomnosti a vnímání hudby v obchodním prostředí...........41
3.1 Přítomnost hudby................................................41
3.2 Vnímání hudby nebo ticha........................................51
3.3 Zdroj, typ a znalost hudby......................................65
3.4 Vlastnosti hudby................................................66
3.5 Segmentační analýzy.............................................72
3.5.1 Kategorie produktu..........................................72
3.5.2 Značky......................................................86
3.5.3 Typ a umístění provozovny..................................100
3.5.4 Doba realizace výzkumu.....................................114
3.5.5 Typ a zdroj hudby..........................................131
3.5.6 Osobnost hodnotitele.......................................136
3.6 Kvalitativní analýza hodnocení hudby...........................145
3.6.1 Negativně hodnocená hudba...................................146
3.6.2 Pozitivně hodnocená hudba...................................152
4 Diskuse...........................................................
Závěr.................................................................167
Shrnutí a klíčová slova...............................................168
Summary and key words.................................................169
Použitá literatura....................................................170
Seznam zkratek........................................................176
Seznam tabulek a obrázků..............................................178
Rejstřík..............................................................183
Příloha I. - Protokol ? prvnímu výzkumu...............................186
Příloha II. - Protokol ke druhému výzkumu.............................188
Field | Ind | Field content |
leader | -----nam-a22------i-4500 | |
1 | kpw01896115 | |
3 | CZ-ZlKKF | |
5 | 20210121103125.7 | |
7 | ta | |
8 | 201111s2020----xr ||||f||||||001|0|cze|| | |
15 | ## | $a cnb003263963 |
20 | ## | $a 978-80-7454-954-0 $q (brožováno) |
40 | ## | $a ABA001 $b cze $d BOA001 $e rda |
41 | 1# | $a cze $b cze $b eng |
43 | ## | $a e-xr--- |
44 | ## | $a xr |
72 | #7 | $a 366 $x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele $2 Konspekt $9 18 |
80 | ## | $a 659.1:78 $2 MRF |
80 | ## | $a 78:159.932 $2 MRF |
80 | ## | $a 658.8 $2 MRF |
80 | ## | $a 658.8:316.77 $2 MRF |
80 | ## | $a 366.1 $2 MRF |
80 | ## | $a (437.3) $2 MRF |
80 | ## | $a (048.8) $2 MRF |
100 | 1# | $a Bačuvčík, Radim, $d 1975- $7 mzk2005306721 $4 aut |
245 | 10 | $a Hudba v obchodním prostředí : $b kvantitativní a kvalitativní analýza / $c Radim Bačuvčík |
250 | ## | $a 1. vydání |
264 | #1 | $a Zlín : $b Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, $c 2020 |
300 | ## | $a 190 stran ; $c 21 cm |
336 | ## | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | ## | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | ## | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
500 | ## | $a Na obálce pod názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografii a rejstřík |
520 | 2# | $a Publikace se zaměřuje na hudbu v obchodním prostředí. Zkoumá jak vliv na zákazníky, tak i na zaměstnance jednotlivých prodejen. |
546 | ## | $a České a anglické resumé |
650 | 07 | $a hudba v reklamě $7 ph791209 $2 czenas |
650 | 07 | $a vnímání hudby $7 ph985546 $2 czenas |
650 | 07 | $a marketing $7 ph115227 $2 czenas |
650 | 07 | $a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas |
650 | 07 | $a spotřebitelské chování $7 ph125966 $2 czenas |
651 | #7 | $a Česko $7 ge128065 $2 czenas |
655 | #7 | $a monografie $7 fd132842 $2 czenas |
710 | 2# | $a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. $b Fakulta multimediálních komunikací $7 kn20020610008 $4 pbl |
910 | ## | $a ZLG001 |
984 | $a Zlín (Česko) | |
1052 | $a 659 | |
1198 | $c rp | |
1198 | $c zp | |
996 | $b 377700638781 $1 659 $l Ústřední knihovna $n 0 $r 4DNL naučná dospělí $e ZLG001 $3 27.1.2021 $4 D $5 299.00 $6 D4/2021 $7 N $9 7 $8 A $0 959041 $a 0 $s A | |
996 | $b 377700638346 $1 659 $l Ústřední knihovna $n 0 $r 4SPV povinný výtisk MON $e ZLG001 $3 30.12.2020 $4 P $5 299.00 $6 PV125/2020 $7 N $9 7 $8 P $0 958606 $a 0 $s P | |
980 | $f 299.00 $d 27.1.2021 $j dar vydavatele $w D4/2021 $v A $l 4DNL $1 659 $c 959041 $r 2021 $x 7 $t N $n D $b 377700638781 | |
980 | $f 299.00 $d 30.12.2020 $j Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně $w PV125/2020 $v P $l 4SPV $1 659 $c 958606 $r 2020 $x 7 $t N $n P $b 377700638346 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}