Hudba v obchodním prostředí

Radim Bačuvčík

Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is currently in processing No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
OBSAH Úvod....................................................................5 Metodologická poznámka..................................................6 1 Působení hudby v obchodním prostředí..................................7 1.1 Působení hudby v propagačním sdělení............................10 1.1.1 Klasické podmiňování........................................10 1.1.2 Model pravděpodobnosti zpracování...........................11 1.1.3 Musical fit.................................................12 1.1.4 Corporate music.............................................16 1.2 Vliv hudby na chování v obchodním prostoru......................18 1.3 Práce s hudbou v komerčních prostorech..........................22 2 Výzkum hudby v obchodním prostředí..................................24 2.1 Výzkum přítomnosti hudby v obchodním prostředí..................24 2.1.1 Cíl výzkumu.................................................24 2.1.2 Metoda realizace výzkumu a jeho vyhodnocení.................24 2.1.3 Zkoumané provozovny.........................................25 2.1.4 Hodnotitelé.................................................28 2.1.5 Průběh výzkumu..............................................29 2.1.6 Způsob vyhodnocení výzkumu..................................31 2.2 Výzkum podoby a vnímání hudby v obchodním prostředí.............31 2.2.1 Cíl výzkumu.................................................31 2.2.2 Metoda realizace výzkumu a jeho vyhodnocení.................32 2.2.3 Zkoumané provozovny.........................................32 2.2.4 Hodnotitelé.................................................37 2.2.5 Průběh výzkumu..............................................38 2.2.6 Způsob vyhodnocení výzkumu..................................40 3 Analýza přítomnosti a vnímání hudby v obchodním prostředí...........41 3.1 Přítomnost hudby................................................41 3.2 Vnímání hudby nebo ticha........................................51 3.3 Zdroj, typ a znalost hudby......................................65 3.4 Vlastnosti hudby................................................66 3.5 Segmentační analýzy.............................................72 3.5.1 Kategorie produktu..........................................72 3.5.2 Značky......................................................86 3.5.3 Typ a umístění provozovny..................................100 3.5.4 Doba realizace výzkumu.....................................114 3.5.5 Typ a zdroj hudby..........................................131 3.5.6 Osobnost hodnotitele.......................................136 3.6 Kvalitativní analýza hodnocení hudby...........................145 3.6.1 Negativně hodnocená hudba...................................146 3.6.2 Pozitivně hodnocená hudba...................................152 4 Diskuse........................................................... Závěr.................................................................167 Shrnutí a klíčová slova...............................................168 Summary and key words.................................................169 Použitá literatura....................................................170 Seznam zkratek........................................................176 Seznam tabulek a obrázků..............................................178 Rejstřík..............................................................183 Příloha I. - Protokol ? prvnímu výzkumu...............................186 Příloha II. - Protokol ke druhému výzkumu.............................188
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----nam-a22------i-4500
1 kpw01896115
3 CZ-ZlKKF
5 20210121103125.7
7 ta
8 201111s2020----xr ||||f||||||001|0|cze||
15 ## $a cnb003263963
20 ## $a 978-80-7454-954-0 $q (brožováno)
40 ## $a ABA001 $b cze $d BOA001 $e rda
41 1# $a cze $b cze $b eng
43 ## $a e-xr---
44 ## $a xr
72 #7 $a 366 $x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele $2 Konspekt $9 18
80 ## $a 659.1:78 $2 MRF
80 ## $a 78:159.932 $2 MRF
80 ## $a 658.8 $2 MRF
80 ## $a 658.8:316.77 $2 MRF
80 ## $a 366.1 $2 MRF
80 ## $a (437.3) $2 MRF
80 ## $a (048.8) $2 MRF
100 1# $a Bačuvčík, Radim, $d 1975- $7 mzk2005306721 $4 aut
245 10 $a Hudba v obchodním prostředí : $b kvantitativní a kvalitativní analýza / $c Radim Bačuvčík
250 ## $a 1. vydání
264 #1 $a Zlín : $b Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, $c 2020
300 ## $a 190 stran ; $c 21 cm
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a Na obálce pod názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
504 ## $a Obsahuje bibliografii a rejstřík
520 2# $a Publikace se zaměřuje na hudbu v obchodním prostředí. Zkoumá jak vliv na zákazníky, tak i na zaměstnance jednotlivých prodejen.
546 ## $a České a anglické resumé
650 07 $a hudba v reklamě $7 ph791209 $2 czenas
650 07 $a vnímání hudby $7 ph985546 $2 czenas
650 07 $a marketing $7 ph115227 $2 czenas
650 07 $a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas
650 07 $a spotřebitelské chování $7 ph125966 $2 czenas
651 #7 $a Česko $7 ge128065 $2 czenas
655 #7 $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
710 2# $a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. $b Fakulta multimediálních komunikací $7 kn20020610008 $4 pbl
910 ## $a ZLG001
984 $a Zlín (Česko)
1052 $a 659
1198 $c rp
1198 $c zp
996 $b 377700638781 $1 659 $l Ústřední knihovna $n 0 $r 4DNL naučná dospělí $e ZLG001 $3 27.1.2021 $4 D $5 299.00 $6 D4/2021 $7 N $9 7 $8 A $0 959041 $a 0 $s A
996 $b 377700638346 $1 659 $l Ústřední knihovna $n 0 $r 4SPV povinný výtisk MON $e ZLG001 $3 30.12.2020 $4 P $5 299.00 $6 PV125/2020 $7 N $9 7 $8 P $0 958606 $a 0 $s P
980 $f 299.00 $d 27.1.2021 $j dar vydavatele $w D4/2021 $v A $l 4DNL $1 659 $c 959041 $r 2021 $x 7 $t N $n D $b 377700638781
980 $f 299.00 $d 30.12.2020 $j Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně $w PV125/2020 $v P $l 4SPV $1 659 $c 958606 $r 2020 $x 7 $t N $n P $b 377700638346
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}