Myšlenkové mapy pro děti
efektivní učení
Tony Buzan a Jo Godfrey Wood ; [překlad Zdeněk Mužík]
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}}
(Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}
Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
Casali Dopis od Tonyho vi Kapitola první - Připravte se na opakování 2 Opakování? Co to je? 4 Vím, že to vím! 5 Zapojte svůj mozek pořádně do práce 6 Princip pětinásobného opakování 7 Spřátelte se s pravým mozkem 10 Správné opakování vyžaduje pravou polovinu mozku 11 Připraveni na opakování! 15 Žhavý námět na myšlenkovou mapu 19 Kapitola druhá - Naučte se dělat dokonalé myšlenkové mapy 22 Sedm kroků ? úspěchu u zkoušky 26 Vybaveni a připraveni 28 Používejte pomocnou mapku pro tvorbu myšlenkových map 29 Učte se kreslením 32 Vzhůru za úspěchy s myšlenkovými mapami 33 Kapitola třetí - Vypořádejte se s tím! 34 Plnou parou vpřed 37 Motivace ? používání myšlenkových map 38 Studujte z různých zdrojů! 43 Odpočinek 44 Choďte ven a hýbejte se 45 Malá odměna za každý úspěch! 46 Jak dlouho pracovat? 46 Poznejte sami sebe! 46 Vybudujte si sebedůvěru 48 Kapitola čtvrtá - Myšlenkové mapy v akci Jak myslíte, že budou myšlenkové mapy fungovat u vás? 50 52 Využijte myšlenkové mapy vlastním způsobem! 53 Myšlenkové mapy pro rodný jazyk 56 Prázdný dům 5g Myšlenkové mapy v matematice 62 Geometrická těleso 63 Průzkum dopravní špičky 66 Myšlenkové mapy v přírodopise 68 Životní cykly 69 Vratné o nevratné změny 72 Myšlenkové mapy v dějepise 74 Alžběta I. a Armada 76 Egypťané a Tutanchamon 80 Myšlenkové mapy v zeměpise 82 Sopečná annosi 84 Myšlenkové mapy pro cizí jazyky 86 Scénka nakupováni 88 Myšlenkové mapy v občanské nauce 90 Recyklace odpadu 92 Kapitola pátá - Nenechte se tím zdeptat! 96 Neduste to v sobě 99 Čas na čmárání 99 Uvolňován techniky pro duševní sportovce 100 Kapitola šestá - Zkoušky: s chutí do boje! 106 Taktika pro zkoušky 109 Nejprve čtěte, potom pište ] 09 Vyzrajte na to s myšlenkovými mapami m Napište to správně 211 Zkontrolujte své odpovědi 112 Odpočívejte ?? Kapitola sedmá - Byla to hračka! 114 Večírek v tropickém stylu ? 6 Další zdroje 120
Field | Ind | Field content |
leader | -----cam-a22------a-4500 | |
1 | kpw01519100 | |
3 | CZ-ZlKKF | |
5 | 20200104061854.3 | |
7 | ta | |
8 | 140915s2014----xr a|||c|f||||000|0|cze|| | |
15 | ## | $a cnb002624578 |
20 | ## | $a 978-80-265-0263-0 $q (brož.) |
35 | ## | $a (OCoLC)897869317 |
40 | ## | $a BOA001 $b cze $d ABA001 |
41 | 1# | $a cze $h eng |
72 | #7 | $a 159.95 $x Vyšší duševní procesy $2 Konspekt $9 17 |
72 | #7 | $a 0/9-053.2 $x Literatura pro děti a mládež (naučná) $2 Konspekt $9 26 |
80 | ## | $a 159.95:003.63 $2 MRF |
80 | ## | $a 159.955 $2 MRF |
80 | ## | $a 159.953.5 $2 MRF |
80 | ## | $a (035) $2 MRF |
80 | ## | $a (0.053.2) $2 MRF |
100 | 1# | $a Buzan, Tony, $d 1942- $7 jn19990001255 $4 aut |
245 | 10 | $a Myšlenkové mapy pro děti : $b efektivní učení / $c Tony Buzan a Jo Godfrey Wood ; [překlad Zdeněk Mužík] |
246 | 30 | $a Efektivní učení |
246 | 30 | $a Myšlenkové mapy pro děti - efektivní učení |
250 | ## | $a 1. vyd. |
260 | ## | $a Brno : $b BizBooks, $c 2014 |
300 | ## | $a vi, 121 s. : $b barev. il. ; $c 23 cm |
500 | ## | $a Přeloženo z angličtiny |
650 | 07 | $a myšlenkové mapy $7 ph661767 $2 czenas |
650 | 07 | $a rozvoj myšlení $7 ph135316 $2 czenas |
650 | 07 | $a učení $7 ph126979 $2 czenas |
650 | 09 | $a mind maps $2 eczenas |
650 | 09 | $a development of thought $2 eczenas |
650 | 09 | $a learning $2 eczenas |
655 | #7 | $a příručky $7 fd133209 $2 czenas |
655 | #7 | $a publikace pro děti $7 fd133156 $2 czenas |
655 | #9 | $a handbooks, manuals, etc $2 eczenas |
655 | #9 | $a children's literature $2 eczenas |
700 | 1# | $a Wood, Jo Godfrey $7 xx0068279 $4 aut |
765 | 0# | $t Mind maps for kids $9 Česky |
765 | 1# | $t Study skills $9 Česky |
901 | $b 9788026502630 $f 1. vyd. $o 20141008 | |
910 | ## | $a ZLG001 |
1052 | $a 159.9 | |
1091 | $b Měli jste za to, že základy vzdělání tvoří jen čtení, psaní a počítání? Ve skutečnosti k nim patří i čtvrtá dovednost – opakování. Otravují vás rodiče s učením a zkouškami (a s účty za mobilní telefon a úklidem vašeho pokoje)? Učitelé to dělají také a dokážou vám opravdu zamotat hlavu. Naše mozky však milují barvy, vzrušení, různorodost, energii, pohyb – všechno, co černobílé řádky poznámek pro opakování nenabízejí. Zkuste tedy použít myšlenkové mapy, díky kterým bude učení tisíckrát zajímavější a nekonečně snazší. Myšlenkové mapy může používat každý a vše, co potřebujete, je papír, fixy a vlastní MOZEK! Budete pracovat chytřeji, namísto usilovněji. Když pracujete chytřeji, můžete si dovolit více přestávek, zapomenout na stres, více se bavit se svými přáteli, a navíc dostávat mnohem lepší známky. | |
1856 | $b EREADING:PREVIEW $u https://core.palmknihy.cz/web/data/Shop_ereading.Preview.169630.pdf $z náhled | |
1856 | $b EREADING:PREVIEW $u https://core.palmknihy.cz/web/data/Shop_ereading.Preview.169630.epub $z náhled | |
1856 | $b EREADING:LINK $u https://www.palmknihy.cz/kniha/169630?myslenkove-mapy-pro-deti-efektivni-uceni-1 $z odkaz | |
996 | $0 882194 $1 M 1 $4 N $5 249.00 $3 29.10.2014 $8 A $9 7 $6 1FVT140004594 $7 MN $r 03M | |
996 | $0 882195 $1 M 1 $4 N $5 249.00 $3 29.10.2014 $8 A $9 7 $6 1FVT140004594 $7 MN $r 3MVN |
{{$parent.item.borrowDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar | loc}}
Odd. {{$parent.item.department | loc}}